اینستاگرامترفند
موضوعات داغ

بهترین ترفند های افزایش فالوور در اینستاگرام

امروزه برنامه اینستاگرام به عنوان شبکه ای برای راه اندازی کسب و کار شما بسیار موثر واقع شده است . هرچه صفحه اینستاگرامی شما محبوب تر و بزرگ تر باشد شما در کار خود موفق تر خواهید بود . برای افزایش فالوور در اینستاگرام راه های متفاوت و زیادی وجود دارد که ما با هم مواردی از آن ها رو برسی میکنیم . با ما همراه باشید ...

جذاب کردن پروفایل :

پروفایل در اینستاگرام مثل ویترین مغازه میمونه و میتونه مخاطبان زیادی را به خود جذب کنه .

پس در انتخاب تصویر پروفایل و متن بیو حساسیت خاصی نشان دهید زیرا کاربران باید در نگاه اول مجذوب آن شوند تا به دنبال کنندگانتان بپیوندند .

استفاده از هشتگ :

هشتگ ها علاوه بر بیشتر دیده شدن پست های شما به بالا بردن دنبال کنندگانتان نیز کمک خواهند کرد . به عنوان مثال اگر پستی را با هشتگ های مناسب منتشر کنید به طور میانگین ۳ نفر به دنبال کنندگانتان اضافه خواهد شد .

شما میتوانید در هر پست ۳۰ هشتگ استفاده کنید اما بهتر است که بیش تر از ۵ عدد استفاده نکنید تا از خطر های احتمالی دور باشید . بهترین راه برای استفاده بیشتر از ۵ تا هشتگ آن است که در اولین کامنت پستتان از هر تعداد هشتگ که می خواهید استفاده کنید .

مسابقه های اینستاگرامی :

یکی از بهترین راه ها برای بالا رفتن فالوور های شما ، راه اندازی مسابقات اینستاگرامی هستش . این کار یکی از استراتژی های خوب برای درگیر کردن کاربران و فالوور های شماست به این صورت که از کاربران بخواهید چند تا از دوستان خود را منشن کنند تا در قرعه کشی یا مسابقه شرکت داده شوند .

انتشار پست های چالشی :

استفاده از پست هایی که کاربران را درگیر کرده و مجبور به لایک و کامنت گذاری در پست کنند استفاده می شود تا بیشتر پست شما دیده شود و فالوور هایتان افزایش یابد . مثلا با ایجاد یک پرسش می توان این کار را انجام داد زیرا کاربران همیشه عاشق پاسخ دادن به پرسش ها هستند .

تحلیل رفتار کاربران :

با تحلیل رفتار کاربران میتوانید به علایق ، کمبود ها و نیاز های آنان پی برده و در جهت افزایش فالوور ها اقدام کنید و محتوایی منطبق با علایق  و سلیقه کاربران ایجاد نمایید و آن را منتشر کنید .

استفاده از تبلیغات آفلاین :

شما میتوانید با درج آیدی اینستاگرام خود بر روی کارت یا تراکت و پخش آن ، کاربران را دعوت به دنبال کردن از پیج خود کنید .

استفاده از ابزار ها و شبکه های اجتماعی دیگر :

شما میتوانید با قراردادن آیدی اینستاگرام خود در پروفایل دیگر شبکه های اجتمایی تان یا قراردادن آن در سایت ها و وبلاگ ها  و درصفحه هایی مثل درباره ما ، تماس با ما و … از کاربران برای پیوستن به فالوور هایتان درخواست کنید .

استفاده از ترفند هویت بصری در پروفایل :

در انتشار پست های خود از قالب های مشخصی استفاده کنید مثل فونتی خاص یا رنگی خاص که کاربران را جذب صفحه شما کند و هرجا این قالب را دیدند یاد صفحه شما بیافتند همچنین میتوانید از این قالب خاص در تصویر پروفایل یا در پستها و استوری هایتان استفاده کنید .

امضای پست را فراموش نکنید :

همان طور که قبلا گفته شد برای پیج خود هشتگی یکتا برگزینید ، سپس میتوانید با گزاشتن هشتگ مخصوص خود در پست ها آن ها را امضاء کنید تا کاربران بتوانند در هر جایی به واسته آن به پیج شما بیایند .

برای انتخاب هشتگ مناسب میتوانید از نام پیجتان یا اسمی که احساسات مخاطبانتان را درگیر می کند استفاده کنید .

استایل پست ها :

سعی کنید داخل پست ها از رنگ های بنفش و قرمز و زرد کمتر استفاده کنید و بیشتر از رنگ های آبی و سبز و سفید استفاده کنید .

همچنین تم پست هایتان را یکی در میان دارک و لایت کنید تا بهتر به نظر برسند .

بهتر است از تصاویر ۹ تکه ای یک پارچه کمتر استفاده کنید و فقط در جشنواره ها از آن ها استفاده کنید .

نحوه مناسب به اشتراک گذاری محتوا :

از راه های خلاقانه استفاده کنید مثلادر یک پست از چند تصویر کلاج شده استفاده کنید تا محتوای شما از بقیه پست ها متمایز شود .

نمایش جذاب ویژگی های محصول یا خدمات :

باید کاری کنید که کاربر بعد از دیدن پست شما مجذوب محصول یا خدماتتان شود و از فالو کردن صفحه شما لذت ببرد تا به شما وفادار بماند .

از کاربران بخواهید با هشتگی خاص و مناسب به ، به اشتراک گذاری ویژگی های محصول یا خدمات شما مشغول شوند .

تبدیل حساب شخصی به حساب کسب و کار :

با تبدیل حساب شخصی به حساب کسب و کار میتوانید ابزارهای جذاب در نظر گرفته شده برای شما از طرف اینستاگرام را فعال نماییدم از امکانات خوب آنالیز کاربران و تبلیغات اسپانسری اینستاگرام برخردار شوید .

زمانبندی شده پست کنید :

مثل تمام شبکه‌های اجتماعی دیگر، زمان در اینستاگرام هم حائز اهمیت است . مخاطبات همیشه آنلاین نیستند و فقط زمان های کوتاهی آنلاین میشوند پس چه بهتر که شما پست خود را در زمان آنلاین بودنشان منتشر کنید .

چند نکته :

یادتان باشد همیشه میتوان در اینستاگرام با بزرگ تر نشان دادن پیج جایگاه بهتری نسبت به رقبا داشت .

تعداد فالوور ها همه اینستاگرام است که باید زیاد و البته واقعی باشند تا بتوانید بیشتر دیده شده و موفق تر از قبل باشید .

از فالوور های فیک اصلا استفاده نکنید زیرا پیج شما اصلا دیده نخواهد شد حتی خبرهایی از اینستاگرام به گوش میرسد مبنی بر این که میخواهد فالوور های فیک را خذف نماید .

برای تشخیص فالوور های فیک در قدم اول پروفایل ها را چک کنید ، اکثر پروفایل های خالی فیک هستند . نسبت میان فالوور ها و لایک ها و کامنت ها بهترین راهی است که میتوان پیشنهاد نمود ، مثلا پیجی با ۵۰ هزار فالوور نباید ۵ تا کامنت داشته باشد همچنین در استاندارد های اعلام شده توسط اینستاگرام میتوان تعداد فالوور ها را از رابطه ” ویو یا لایک های پست ضرب در ۹ بدست آورد هرچه تعداد فالوور ها به این عدد نزدیک تر باشد اکانت های فیک فالوور ها کمتر است .

ممنون از این که این مطلب رو مطالعه کردید امیدوارم که به دردتون خورده باشه لطفا این پست رو به اشتراک بگذارید همچنین کپی فقط با ذکر منبع بلامانع است .

برچسب ها
نمایش بیشتر

‫۵ نظرها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید